Färdig. Finished. Klaar. Finito. Terminado. Fini. Acabados. Fertig.


Dags att fira! Denna bilden är tagen på vår förlovningsmiddag! Då var det rosa skumpa i glasen! ;)


Sådärja. Då har jag skrivit klart min sista skol-uppgift någonsin! Den ska postas imorgon men det är inte så besvärligt så man kan ju säga att jag är klar nu ;D. Har en fantastiskt härlig känsla i hela kroppen. Imorgon ska jag kolla upp hur jag går tillväga för att ta ut min examen. Bland annat. Det blir även lyxlunch, lyxshopping och en lyxbelöning. Vad den består av får ni se imorgon ;) Nu kommer ett glädjetjut: wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Trots allt prat om lyx blir detikväll inget mer avancerat än micrade rester till middag. Men det är ju gott det med ;)
Hoppas ni har en bra kväll ni med så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0