Deppigt idag

Ush, idag har jag tyvärr inte haft någon speciellt bra dag. Jag har varit låg och känt mig ledsen över vår/min situation..dvs att vi inte har det så "enkelt" som vissa andra som bara behöver titta på en kille för att bli gravida...ok, nu tar jag i men ni förstår vad jag menar. Jag brukar försöka se positivt på vår situation, att jag inte är SÅ gammal än och att jag ju lyckats gå ner ca 18 kg sen i början av året och att jag äntligen har ett bmi på under 30 och att jag då kan få hjälp av Pergotime (förhoppningsvis iaf om Apoteket får in det och min gynekolog är välvilligt inställd!) Jag kommer ju att fortsätta att gå ner i vikt också så vår situation kommer bara att bli bättre och bättre...Men ingen orkar vara positiv hela tiden. Jag LÄNGTAR ju NU!

Oh well, jag ska inte mala på mer om detta utan nu sjunka ner framför en Harry potter film som nu går på TV tillsammans med en kopp rooiboste med kola-smak! Som tur är har jag min darling som sällskap också! Imorgon är en annan dag, eller hur?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0