Dagar med vänskap


Mys på resturang Basement

Hej lördag! Tog en skön sovmorgon idag efter att ha kommit hem rätt sent igår natt. Jag har haft ett ett par mysiga dagar tillsammans med min vän M. Vi har ätit en gourmetmiddag på resturang Basement i göteborg, gått på thaimassage och sedan myst runt i deras nya hus resten av tiden. Med undantag för att ta en väldigt kall barnvagnsprommenad, HU vad kallt det är ute nu!
Maten har gått sådär! Jag vill vara ärlig och erkänna det. Maten på Basement var iof ganska ok ur kolhydratssynpunkt (blomkålscreme istället för potatis till köttet!) men visst fuskade jag igår med taccos och godsaker hemma hos min vän. Ush, jag mår (än sålänge) inte dåligt av kolisarna men fortsätter jag på detta spår kommer det att komma som ett brev på posten!

Snart är det dags för en tur på stan - min darling behöver nya byxor och jag som flickvän vill gärna vara med som smakråd ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0