Back on track!



Sådärja! Nu är det ordning och reda på torpet igen! LCHF-frukost bestående av LCHF-limpa med goda pålägg och te.


Följt av träning som kändes tung men det är ju såå skönt efteråt!


Har också pratat i telefon med min gynekolog idag. Berättade om min viktnedgång. Jag hade säkert över 33 i BMI när jag var där senast tidigt i februari. Hon frågade hur min mens var nu och jag berättade att den fortfarande är orgelbunden men att det kanske inte är så konstigt eftersom hormonerna kanske hamnar i obalans just pga viktnedgången som jag ju planerar att fortsätta med..

Hon berättade också att perotime är "slut" och inte finns att få tag på någonstans i europa just nu. Kul - not. Men men, det brinner ju inte direkt i knutarna för mig, jag hinner gå ner lite till i vikt men jag hoppas det inte dröjer MÅNADER innan det finns tillgängligt igen. Vi bokade in en tid för att diskutera "next step" för mig/oss den 3/12. Hon är en "busy woman" så det var den första tiden hon hade.

Nu ska jag ta tag i lite praktiska måsten!
Later aligators...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0