Are you nuts?



Det är jag iallafall. Galen i nötter alltså ;) Jag försöööker verkligen att inte överäta för är det ju en del kolhydrater i dessa små godingar! Det har ju tyvärr blivit en hel del kolhydrater för mig den senaste tiden så nu försöker jag mig på nån slags "avtrappning" så att kroppen vänjer sig vid fett-drift igen så snabbt som möjligt- Så dessa nötpåsar får nog skickas tillbaka in i skafferiet snart!

Förutom min kolhydratavtrapping håller jag även på med ett annat "projekt" - jag söker JOBB! Nu när jag är färdig med skolan är det ju nästa självklara steg! Jag är väldigt sugen på att komma ut och jobba - just nu lever jag på mina besparingar och det är ju inte hållbart i längden! Men idag har jag sökt 8 jobb. Så det får väl räknas som ett godkänt dagsverke tycker jag ;D

På tal om JOBBiga saker ;D har mensen kommit tillbaka igen. Jag blöder väldigt lite men det är såå tradigt. Jag vet inte ens om man kan kalla det mens, behöver inte ha tampong, trosskydd räcker...Det ska bli skönt att få komma till min gynekolog i början av december. Jag hoppas verkligen att apoteket har fått in pergotime tills dess..

Nu ska jag slappa loss här i soffan! Önskar er en skön måndagkväll! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0