Ägg & Bacon



Detta måste vara en av dom vanligaste frukostarna/rätterna bland oss LCHF-are?! Men jag försöker att inte äta det för ofta. Tröttnade nämligen helt på det ett tag men nu kan jag äta det igen - i rimliga mängder ;)


Idag har jag en "skrivar-dag" här hemma i soffan. Skönt är det. Sista lektionen/redovisningen någonsin klarades nämligen av igår!! Har passat på att baka en LCHF-limpa på förmiddagen. Åt en skiva till "lunch" med smör, philadelphiaost, salami och lite tomat på! Väldigt god macka ;)

Annars försöker jag fokusera på skrivandet så att jag blir helt klar och kan njuta "på riktigt"! Så nu måste flitens lampa lysa här men vi hörs nog lite senare igen! Hej sålänge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0