RnB Romance ikväll!!



Ikväll går jag och min darling på konsert och ser den här fantastiska artisten! Jag är jätteexalerad, har lyssnat på honom i flera år och han har gjort en massa bra låtar! För er som inte lyssnat på honom rekommenderar jag verkligen att ge honom en chans, många av hans album finns på spotify!

Några av mina favoritlåtar är:

One last cry
Anytime
6,8,12
back at one
love is

Men det finns många fler!

Hoppas att ni får en mysig kväll ni också! Så hörs vi imorgon igen ;D

Uppdatering! Sååå bra konsert!! Helt överväldigad och om möjligt ännu mer kär i hans röst nu! Och så mysigt att stå och lyssna tillsammans med min älskling som också tyckte det var ganska bra emellanåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0