Pergotime

Kom på att jag glömt att berätta att jag har börjat ätat Pergotime nu. Det är alltså tabletterna som kan/ska hjälpa mig att få ett ägg att utveckas och lossna, eller enkelt uttryckt att få en ägglossning att inträffa. Jag tog min andra tablett idag av fem tabletter. Nästa måndag ska jag till gynekologen för att se om någon äggblåsa har utveckas och i så fall om de "tror på den", dvs om de tror att ägget kommer att lossna. Jag hoppas såklart såå mycket på detta. Men somsagt, inte alla svarar på behandlingen första gången, ibland behövs dubbel och trippel dos för att det ska fungera! Men hoppas, det gör jag ändå!


Kommentarer
Postat av: Marina

Håller tummarna hårt! :-)



2010-12-29 @ 14:11:21
URL: http://formyfans.blogg.se/
Postat av: Vågen mot plusset

Tack fina du!!

2010-12-29 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0