Kvällsmyser


Just nu i soffan! En stor kanna äppelte från Istanbul och tända juleljus! På mig sitter ulltofflor, dubbla tröjor och filt. Är det kallt så är det!

Denna näst sista dag 2010 har jag hunnit med en hel del! Bland annat har jag varit på en salong och plockat ögonbrynen och fått ansikte och hals insmorda med brun utan sol. Så skönt! Älskar att bli ompysslad! Sedan har jag lämnat tillbaka felköpta julklappar, gått en prommenad och handlat rengöringsmedel för 200kr. Ja ni vet, tvättmedel, sköljmedel, vanish white, diskmaskinstabletter, rengöringsdukar och jag vet inte allt. Jag glömmer alltid att handla sådant i mataffären så jag gör det separat då och då istället och då handlar jag allt på en gång! Smidigt men inte så roligt kanske.

Då var det desto roligare imorse! Då bokade vi nämligen en resa! Vi hittade en jättebra rabatt så i vår åker vi till Marrakech i Marocko en vecka för sol bad och äventyr. Riktigt skönt att ha det inbokat!

Nu ska jag krypa ner under filten men vi hörs imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0