Natti natti!


Hm, kanske inte den bästa filmen att se precis innan läggdax, kommer jag att drömma konstigt nu måntro?! ;D

Kan tänka mig att ni ligger och sussar sött nu och jag ska snart göra er sällskap! Ligger faktiskt redan i sängen! Har precis tittar klart på Tim Burtons "Alice i underlandet"! Den var helt okej men jag kan inte låta bli att jämföra med en äldre filmatisering jag såg som liten som kändes mer "genuin". Förmodligen beror det på att jag var just liten och väldigt fascinerad av denna historia och att jag därför minns filmen med ett "rosa skimmer" ;D

Vi hörs imorgon igen! Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, tänkte börja följa din blogg då jag ser att du testar LCHF för att underlätta graviditet. Samma här. Hoppas öka oddsen för en graviditet mha maten och vikten.

Postat av: Vågen mot plusset

Hej Anna! Vad roligt att du har hittat hit! Det är alltid skönt att hitta personer i samma situation! Självklart är det så att man inte önskar någon att vara i den här sitsen men när man väl är här hjälper det att veta att det finns fler som kämpar som man själv! Så väkommen hit ;D Ska kolla in din blogg nu! Kram

2010-12-13 @ 22:06:27
Postat av: Vågen mot plusset

Hej Anna! Vad roligt att du har hittat hit! Det är alltid skönt att hitta personer i samma situation! Självklart är det så att man inte önskar någon att vara i den här sitsen men när man väl är här hjälper det att veta att det finns fler som kämpar som man själv! Så väkommen hit ;D Ska kolla in din blogg nu! Kram

2010-12-13 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0