Lugn kväll!


Te som smakar ungefär som turkiskt äppelte för er som vet hur det smakar!


Min planerade ärenderunda blev av olika skäl inställd så jag har inte stuckit nosen utanför dörren idag. Men det innebär INTE att jag inte har frusit! Vi har haft så KALLT hemma de senaste dagarna. Till och med sambon klagar och han brukar aldrig frysa!! Så nu ska jag värma mig med en kopp äppel och kanelte av märket "Lord Nelson". Jag köper det på Lidl och tycker det är jättegott - smakar mycket!

Resten av kvällen blir lugn som en filbunke - för imorgon är det full fart! Ska bland annat iväg med tre barndomsvänner till en av tjejernas landställe. Vi ska gå på prommenad, dricka te, äta 3-rätters (hm, som upplagt för mer avsteg...), se på Idol och spela sällskapsspel - och prata, tjöta och tjattra förstås! Som bara tjejer kan ;D

Ha en skön kväll nu! Vi hörs imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0