Lugn kväll


Här stretade jag fram tidigare idag ;D

Godafton bloggvänner! Hoppas ni haft en bra torsdag!

Själv sitter jag uppkrupen i soffan med en skön filt och datorn i knät! SVT:s "Gokväll" står på i bakgrunden. Har tänt ungefär alla ljus vi har i vår ägo. Ja, ni hör ju själva - myset är maxat. Dagen har inte varit jätteproduktiv men jag har iallafall hunnit med en lunch med en gammal kollega och en skön prommenad. Har också hunnit med att söka ett par jobb.

Imorgon är det redan fredag - jag förstår inte vart dagarna tar vägen!!! Så säger alla, jag vet ;D men det stämmer verkligen.

Ikväll planerar jag att ta den första provera-tabletten! Det är tabletterna som sätter igång en mens - och dag 5 i menscykeln äter jag sedan pergotime-kuren. Så någon gång i mellandagarna ska jag sedan tillbaka till min gynekolog för att titta om jag har utveckat något fint ägg med hjälp av medicinen! Självklart hoppas jag...

Ha en bra kväll nu så hörs vi imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0