Lucia och "kvällsmacka"!


Det var fotoförbud i kyrkan..men jag lyckades smyga fram min telefon och ta ett kort utan blixt! Hm, om ni inte ser vad det är så är det sankta lucia som syns i bild ;D

Godafton bloggvänner!

Hoppa ni har haft en mysig lucia-dag?! Själv är jag nyss hemkommen från en luciakonsert - så fint och stämningsfullt och för första gången i år infann sig min julkänsla "på riktigt"! Det spelar lixom ingen roll hur många adventsstjärnor och tomtar man pyntar till det med - den riktiga julkänslan kan inte tvingas fram med pynt utan måste komma inifrån..- Och somsagt, jag fick en riktigt varm och härlig känsla i hela kroppen vilket resulterade i en 50-lapp i kollekten (som tydligen går till kyrkans samarbete med något barnhem i östeuropa)

Hade inte hunnit äta middag innan jag åkte iväg på konserten men tog mig nu väl hemkommen en rostad macka med skinka, gurka och massvis med bregott! Ja, en LCHF-limpmacka alltså ;D Så ingen fara! Men unnade mig ett litet glas mjölk tlil, så gott ibland!



Nu är det dags att hoppa ner i sängen, bytte lakan idag så då är det ju lite extra härligt!
Natti natti på er och på återseende imorgon hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0