Julklappsinköp - resultatet!

Oj vilken bra dag jag haft idag! Shopping tillsammans med bästa vännen, vi hittade mycket fint, både till oss själva och nära och kära ;)

Till mig själv blev det bla nya fårskinnsvantar  - sååå varma och sköna! Och dessutom innersulor i fårskinn som man kan lägga i lite kallare skor, stövlar tex. Har inte testat än men det kan inte bli fel tror jag ;D Ska ge bort ett par i julklapp också!

Sen hittade jag en finfin julklapp till min darling - han passar bra i kavajer och liknande och gillar att klä sig i den typen av kläder men ibland känns det ju lite stelt/dressat med en riktig kavaj så idag när jag sprang på denna blazer i "collage"-material föll jag som en fura! Hoppas han gillar den lika mycket!


Bild från zara.com

Sedan fick vi även in en riktigt god lunch - jag åt pocherad kolja med räkor, ägg och smält smör! Hoppade över potatisen pga kolisarna och pepparoten pga av att jag inte gillar det! Kvällen har tillbringats hemma hos en vän över en middag bestående av kycklingfile, stekta champinjoner och bea! Väldigt gott i all sin enkelhet! Har haft en riktigt bra "mat-dag" idag ;)

Nu är det snart dags att sova! Om ni inte redan gör det så får ni sussa sött ni med ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0