Julgran och julgodis!


Den här skivan som finns på spotiy är nog min favorit-julskiva! Hon har en skönt sval röst med mycket känsla! Lyssna vetja ;D


Godafton bloggvänner! Ber om ursäkt för dåligt bloggande men jag har haft fullt upp idag med nyttigheter som jobbsökande! Men också roliga saker, nu står det nämligen en nyinköpt julgran ute på balkongen och väntar på att få komma in i värmen och bli klädd! Bar hem den alldeles själv utan hjälp av någon karl ;D

Snart sätter jag på lite julmusik här, ska nämligen göra julgodis! Ja, ni läste rätt, jag ska göra både rocky road och mintchokladfudge! Men det är inte till mig "tyvärr". Vi har glöggfest hos oss på söndag och självklart vill jag bjuda på sånt jag tycker är gott, även om det inte är LCHF, alla "behöver" ju inte äta som jag! Ska om det finns tid även göra ett GI/LCHF-godis som är busenkelt; Rostade hackade hasselnötter som blandas med mörk smält choklad och sen får stelna i formar! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0