Home sweet home!



Kvällens middag intogs på en thai-resturang och jag lyxade till det med färska vårrullar. Ganska ok kolhydratsmässigt för att vara thaimat. Det går ju egentligen inte alls ihop med LCHF! Goda var de hur som helst och fyllda med krispiga grönsaker och färska räkor. Som tillbehör en stark sås med jordnötskross att doppa i! Mmmmm...


Borta bra men hemma bäst heter det ju..och jag kan bara instämma. Kom för en liten liten stund sen hem till vår älskade lägenhet. Det ska bli väldigt skönt att sova i egna sängen inatt. Men det krävs att man är borta ibland för att man ska påminnas om riktigt hur skönt det är. Även om jag trivs hur bra som helst hos mina underbara föräldrar.

Kräksjukan är nu ett minne blott och kvällen har därför spenderats hemma hos min killes syster och hennes familj, även darlingens mamma var med. Vi gottade oss med glögg, peppisar, te och lite julgodis samtidigt som vi hade en försenad julklappsutdelning följt av sällskapsspel - bland annat TP - mitt lag förlorade ;( Men jag är ingen större tävlingsmänniska så jag har redan kommit över förlusten!

Nu är det dags att krypa till kojs känner jag - men vi hörs imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0