Helstekt röding


Kvällens smarriga middag!

Godkväll! Nu är jag äntligen parkerad hemma i soffan. Dagen har delvis spenderats i mammas kök, har hjälpt henne med lussebullsbak. Men oj vad svårt att hålla tassarna borta från de gyllengula katterna, lyckades inte helt får jag väl erkänna. Suck. Men somsagt, ingen större katastrof, jag kommer igen imorgon igen, ingen ide att deppa ihop!

Har också en extrem träningsverk efter gårdagens bodypump-pass och imorgon är det dags för mer "tortyr"! Förstår inte hur det ska gå när jag har så pass ont idag - får väl hoppas att det blir bättre tills imorgon ;)

Kvällens middag blev enkel med väldigt god! Fyllde en röding med dill, salt, peppar och lite olivolja. Sedan åkte den in 25 minuter i ugnen på 175 grader. Serverade sedan med al-dente kokta sparrisar och jesses holandaisesås. Mums! - som  Maria Montazami skulle ha sagt ;D

Nu ska jag umgås med min hjärtevän en stund innan det är dags att krypa till kojs! Godnatt och på återseende imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0