Gott nytt år och hår ;)


En bild på min nyårsfrisyr och mig i sängen! En stor knut uppe på huvudet är vad det är även om det syns dåligt!

Hej fina bloggläsare! Så är vi framme vid årets sista dag och naturligtvis är det då svårt att inte se tillbaka på året som gått och tänka över vad som hänt! Mitt 2010 har varit fanastiskt, det har hänt mycket roliga saker. Jag har förlovat mig, blivit klar med skolan, gått ner i vikt och börjat resan mot att bli mamma. Jag hoppas verkligen att 2011 blir året då den resan kommer att få ett genombrott! För alla er som har samma önskan som mig håller jag mina tummar och tår!

Ikväll ska jag på glittrig stor nyårsfest så nu är det dax för mig att ta tag i makeupen så att jag ser liite mindre nyvaken ut ;D

Så gott nytt år på er alla, jag hoppas ni får ett gott slut vad ni än har för er ikväll! Vi hörs igen 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0