God jul och vinterkräkis...



Hej bloggvänner!

Vill börja med att beklaga de senaste 3 dagarnas obefintliga bloggande. Skyller på allmän julstress med allt som skulle hinnas med innan julefriden kunde ta sin början. Men tji fick jag för att jag sprang runt i affärer som en yr höna - det gav mig nämligen vinterkräksjukan (iaf tror jag att det var så jag smittades). Igår kväll när bingolottos uppesittarkväll var slut, en väldigt mysig uppesittarkväll med mina föräldrar förövrigt, så började jag känna mig trött och lätt illamående. Och yes, som ett brev på posten kom sedan allt jag ätit under dagen upp, ska bespara er detaljerna. Det har hållit på hela natten. Är helt slut, mådde verkligen kymnigt. Men nu på morgonen har det lugnat sig lite. Är väldigt matt och trött dock och har inte vågat mig på något annat än vatten och mammas hemmagjorda vätskeersättning.

Dagen spenderas alltså i bäddsoffan framför tv:n, inte riktigt så jag hade tänkt mig att dagen skulle förflyta men vad gör man.

Anyways, så hoppas jag att ni fina bloggläsare inte drabbats av detta öde och att ni har en riktigt härlig julafton! Så god jul helt enkelt, vi får hoppas att vi alla får det vi önskar oss allra mest av tomten! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0