Filodegsinbakad fetaost


Väldigt svårfotad mat - med väldigt god ;D

Ikväll blev det en smaskig middag bestående av krämig fetaost och lite smörstekta äpplen som jag lindat in i ett par lager filodeg. Jag vet att filodeg är gjort på vetemjöl men jag använder så lite så det bli inte så många kolisar! Men om man inte vill använda filodeg kan man ju baka fetaost och äpplen i ugnen i tex folie! Blir inte riktigt samma sak men ett ok alternativ.

Förutom denna smarriga middag har jag haft vänner här ikväll, vi har sett en konstig men ganska rolig fransk film; Den första dagen i resten av ditt liv". Gillar du lite alternativa filmer är den något för dig! Dagen har även innehållit en tripp till det blågula varuhuset och såklart kom jag inte ut tomhänt. Gör man någonsin det därifrån?! Men kalaset idag gick på ca 290kr så det får väl anses som godkänt ;D

Nu är det snart dags att hoppa ner under duntäcket så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0