En grekisk touch!


Enkel men riktigt smarrig middag!

Igår när jag lagade köttfärsbiffar så passade jag på att göra riktigt många! De små godingarna är perfekta att ta fram ur kylen eller frysen och servera med valfria tillbehör! Ikväll fick biffarna en grekisk touch med hjälp av fetaoströra (fetaost blandat med grekisk fet yougurt, lite olivolja, salt och peppar) samt smörstekt zucchini i tunna tunna skivor som jag kryddat med lite rosmarin, salt och peppar! Inte dumt och nu sitter jag mätt och belåten i soffan med fötterna på soffbordet ;D

Tänk att det redan är andra advent idag hörrni. Vi har spenderat dagen med att gå på en födelsedagsbrunch där jag skötte mig exemplariskt trots möjlighet att grädda egna våfflor och kladdiga chokladmuffins!

Nu ska jag kolla in vad tv-tablån bjuder på ikväll! The Event på ettan 21.15 missar jag iallafall inte! Hoppas ni har en skön söndagkväll ni med! Hörs imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0