Alive and kicking!


Hoppas ni fick något riktigt fint paket av tomten igår - här ska vi strax dela ut klapparna, en dag försent..men ni vet, den som väntar på något gott..!

God juldag på er!
Idag är jag mycket piggare och har precis pillat i mig ugnstekt lax, det verkar gå bra för magen så har jag riktigt tur så blir det lite julmat för mig ikväll. Inget frosseri men lite grann! Och snart ska vi ha klappöppning här, det blev ju inte så mycket sånt för oss igår tyvärr! Först måste jag dock ordna med en utskrift av ett presentkort - och slå in det! Trist att bara ge bort ett papper lixom ;D

Hoppas ni njuter av juldagslugnet, det brukar ju inte hända så jättemycket just denna dag, man kan läsa en bok, kolla på matinefilm på tvn eller spela ällskapsspel. Skönt tycker jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0