Ruvardag 10

Idag åker jag och sex tjejer till iväg till en av tjejernas landställe. Vi ska mysa, gå promenader, äta gott och chilla..
Jag har blandade känslor inför detta, en av tjejerna är gravid och borde nu ha en rejäl kalaskula på magen. Jag är jätteglad för hennes skull men jag tycker det är ordentligt jobbigt att se gravida och prata graviditet..så jag försöker ju undvika det så gott det nu går. Men nu går det alltså inte den här helgen. Får bita ihop helt enkelt. Tre av tjejerna som är med vet om vårt ivf-ande och vet att jag ruvar, känns skönt faktiskt men det räcker med dessa tre, har inga planer att berätta för resten. Nu är det hög tid att gå upp ur sängen. Hoppas ni får en bra lördag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0