Lucky nr 7 :)

Jag måste bara dela detta med er!! Jag pratade nyss med ivf-kliniken och tydligen har alla 7 äggen blivit befruktade! Helt på egen hand hade de fixat det också (annars kan tydligen kliniken försöka hjälpa dom på traven!) Ringde min kille som bara skrattade av lycka! Blir helt varm av att höra honom så glad. Så nu är det bara att hoppas att de deltar sig som de ska. Men av sju befruktade kan vi väl hoppas på det! Nu är det exakt ett dygn kvar tills vi ska vara på plats och stoppa tillbaka det som förhoppningsvis är guldembryot..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis till de sju befruktade äggen. Vi har precis kommit hem efter äggplock och de hittade 10 st, så nu är vi glada och det får bli soffläge resten av dagen. Ska du sätta tillbaka imorgon?

2012-09-11 @ 14:18:38
Postat av: Vmp

Hej Sofie! Yes, imoron är det dags för embryo transfer! Det är ju helt fantastiskt och jag längtar verkligen samtidigt som man då vet vilken olidlig väntan som börjar..tiden som kryyyper fram, man känner efter hela tiden efter eventuella symptom! Vart går ni förresten? vi går på Huddinge i Stockholm..kram vmp

2012-09-12 @ 00:50:16
Postat av: Sofie

Vi fick veta idag att 7/10 ägg blivit befruktade och vi ska få veta imorgon när insättning ska ske. Vi går i Malmö. Lycka till imorgon!

2012-09-12 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0