Graviditetstests-hysteri

Är temat i mitt liv just nu! Vill helst inte skriva detta för det får mig att framstå som en total knäppgök men hittills har jag tagit tre om dan..i know. Det är inte logiskt, sååå snabbt ökar ju inte HCG i kroppen. Men är man livrädd och driven av ångest så blir det så. Jag tänker att det egentligen inte är så konstigt efter tre års kämpande och ett utomkvedeshavandeskap i bagaget. Nedan ser ni clearbluetestet jag gjorde imorse (till vänster) och igår kväll till höger.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilka fiina pluss!! Stort grattis till er!! :)

2012-09-27 @ 17:59:53
URL: http://jenniiiesliv.blogg.se
Postat av: Där Rosor Aldrig Dör

Åå GRATTIS!!!
Vilken lycka =)
Håller mina tummar att allt går bra nu.

Kramar i massor // B

2012-09-28 @ 08:24:59
URL: http://www.darrosoraldrigdor.blogspot.se
Postat av: Vmp

Jennie och B, tack för era fina fina grattiskommentarer, de värmer något oerhört :) ni ska veta att jag håller min tumme så hårt för er båda!!! Stor kram

2012-09-30 @ 16:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0