Vecka 5+1 idag

En kort statusrapport (sitter på jobbet!)
Hcg värdet var förra onsdagen ca 240 och igår måndag låg det på 2770. Så det har ökat som det ska. Ett skönt besked men inte helt oväntat. Jag har ju sett att teststickorna blivit starkare för varje dag så..detta minskar så klart min oro för utomkvedes något men oron för missfall och allt annat som kan drabba en finns kvar med besked.
Idag har jag därför ringt och lämnat meddelande på telefonsvararen som tillhör fertilitetsklinikens kurator. Jag hoppas hon återkommer till mig snart så att jag kan få en tid. Är så orolig konstant. Behöver verktyg för att kunna få lite mer ro i själen. Oavsett hur min graviditet fortlöper så behöver jag det. Oron äter upp en inifrån. Missförstå mig inte nu, jag är oändligt glad och tacksam för det där plusset på stickan. Men det gör ju nu att jag har något att förlora vilket gör mig livrädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0