Skit också

Vad är detta? Ingen mens i sikte och inget positivt gravtest. Gud så irriterande. Ett gravtest borde ju visat positivt nu om ägglossningen var förförra helgen. Det var ju då sköterskan såg en äggblåsa på 16 mm som hon trodde skulle släppa den helgen. Men den måste avstannat i tillväxten eller inte släppt eller något sånt. För någon mens ser jag inte röken av! Detta är så sjukt frustrerande, gaahh!!! Men har mensen inte kommit nästa onsdag har jag fått order om att ringa kliniken så kollar de på mig med VUL. Då får jag väl provera eller något så att en blödning kommer igång. Men man vill ju så gärna att kroppen ska klara det själv, utan piller och skit. Men nu är det som det är.
Jag får gilla läget.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur har det gått för dig? Någon mens? Eller kanske ett plus!? Håller tummarna för dig!

2012-10-31 @ 21:25:42
URL: http://jenniiiesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0