Planering

Hej bloggvänner! Förlåt för dålig uppdateringshastighet. Livet har kommit emellan.
Ännu ingen mens i sikte (och jag är inte gravid) men vet ni, det är nästan lite bra, för jag vill nämligen inte sätta tillbaka något av våra frysägg innan jag har fått den behandling jag behöver innan och efter embryo transfer insatt. Jag förstår nu vad som "är fel" på min kropp, varför vi aldrig blev gravida på egen hand och varför jag fick missfall när vi väl blev gravida. Jag återkommer i senare inlägg och berättar mer om min plan :) men tills dess vill jag bara be er andra som kämpar med att bli gravida, inte lyckas med ivf eller har råkat ut för missfall om en sak: beställ "is your body baby friendly" av en fantastisk amerikansk läkare som hette Alan e Beer. Han är tyvärr avliden sedan några år men hans forskning inom området är långt före sin tid. Det finns sätt (mediciner osv) att hjälpa oss som kämpar med infertilitet men tyvärr är den svenska sjukvården hopplöst efter. 129 kr på bokus! Somsagt, beställ den så återkommer jag så snart som möjligt och berättar mer om vad jag/vi ska göra nu! Ni kan förresten också Googla på Alan beer, han kommer upp i en del familjelivstrådar! Nu måste jag skynda till jobbet! Stora kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0