Gott nytt år!

Hej! Ush vad jag har försummat bloggen på sistone. Livet har gått i 180 km i timmen och kanske att jag strax innan jul nosade på den där berömda väggen..

Nu är jag ledig till den 7 januari (inte helt sant för jobbar en dag) och det är välbehövligt. Ikväll blir det nog ett lugnt Men härligt firande med ett par vänner.

På bebisfronten har det hänt mycket men ändå inte..jag är inte gravid men vi har varit i Grekland och träffat en fertilitetskäkare där som har gett mig hopp om att det kan bli graviditet utan missfall för mig under 2013. Är ni nyfikna kan ni gå in på www.fertilitesguiden.se och läsa under "immunförvar" tror jag! Över lag väldigt bra sida för oss som inte har det så lätt på den fronten!

Nu ska jag strax hoppa i nyårsoutfiten här! Önskar er som fortf läser ;) ett gott nytt år och förstås många härliga plus på gravtesterna!

Stora kramar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0