Pizzafyllning!


Jag åt pizza till middag igår! Men oroa er inte, jag åt bara upp fyllningen :) Beställde en calzone med extra fyllning som jag sedan glatt öppnade upp och åt med god aptit (jag är nämligen sjuk så då "unnar" jag mig det jag är sugen på och igår var det just pizzafyllning!)


Pizzan efter jag var klar med den :) Det ser ut som jag har ätit lite av brödet men det gjorde jag inte. Dock skulle jag ljuga om jag sa att det inte hade varit ännu godare om jag "fått" äta det också. Men oh well - nu satsar jag stenhårt på LCHF och viktnedgång (hitills 4 kg på ca 2 veckor) och då kan man inte hålla på att fuska, inte ens om man är sjuk och ynklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0