Kylskåpsrensning & Biggest looser!


Kvällens middag, köttfärs i gräddig good sås med stekt squach till. Mycket smaskigare än vad det ser ut som tur är ;)

Är det någon av er som kommer ihåg prorammet "här är ditt kylskåp" som gick på 90-talet nån gång!? Iaf så
gick det ut på att en kock kom hem till en kändis och lagade middag av det personen hade hemma. (det var hemligt när kocken skulle komma så ofta hade kändisarna inte så mycket hemma.) Det blev ganska interessanta måltider ibland kommer jag ihåg ;) 

Ikväll var det tyvärr ingen kock som kom hem till oss, jag fick vackert svänga ihop middagen själv. Men gott blev det ändå! Jag improviserade med det som fanns hemma och det blev någon slags köttfärsröra/biffar i en krämig gräddsås med fetaost, tomater, färsk basilika mm. Det är så skönt att göra en kylskåpsrensning ibland och ännu bättre blir det ju om maten faktiskt blir riktigt god vilket den blev ikväll.

Förutom att svänga ihop en god middag så har jag även lyckats hinna med två jobbintervjuer och en prommenad under dagen. Imorgon är det full fart igen så det är snart hög tid att krypa ner i sängen. Ska bara kolla färdigt på "biggest looser" (inspelat) på 5:an först. Det har precis börjat en ny säsong och jag tycker det är så roligt att vara med från förjan på deltagarnas "resa". Även om de inte äter LCHF så lyckas ju många av dom med sin viktresa. Jag tror att det finns många sätt att "äta rätt" på, men jag tror att LCHF är mest rätt för mig och min kroppstyp! Och så älskar jag att man slipper suget. Det där som jag har fått för mig gör att man "faller tillbaka" som
viktväktare. Men alla måste hitta sitt sätt!

Sov gott nu så hörs vi imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0