Gårdagens middag...


Mycket smått och gott!

...blev plockmat! Så gott, varför äter jag inte det oftare?! "Fuskade" med lite vattenmelon på tallriken, åt det utan ens ha kollat kolhydratinnehållet innan men tänkte att det nog inte var sådär jättebra. Men efter att nu ha gjort en snabb googlesökning så kan jag konstatera att det inte var sååå illa, Tydligen innehåller vattenmelon 8.7 gram kolisar och är tydligen bättre att äta än både päron och äpple. Nu satt jag inte och tryckte i mig vattenmelon utan åt några mindre bitar tillsammans med fetaost vilket för övrigt är en fantastisk smakkombination!

Annat som hamnade i våra magar var tomat mozarella och basilika, oliver, parmesanost, vitlöksfrästa champinjoner och parmalindad ungsrostad sparris!


Jättegoda att "dippa" i lite chiliaioli!


Champinjoner stekta i smör och massor av vitlök! Så gott! Men stackars min lunchdate idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0