Chicken tonight!


Ikväll blev det en helstekt kyckling till middag. Så gott och enklare än vad man kan tro att sväga ihop! Jag använder matplatsens recept där receptet på den goda såsen som jag använde till söndagssteken även finns! Den såsen är så god att den passar till både kött och kyckling ;) Men receptet på såsen hittar ni ju även här i bloggen (i söndagsstekinlägget, jag har tagit bort mjölet då det är totalt onödigt att ha i det, såsen blir så tjock och god ändå!)


Kycklingfile som badar i gooood sås!!! Och så lite ärtor till ;) Älskar ärtor men måste ha lite koll på mängden jag äter, de innehåller ju tyvärr lite kolisar! Men emellanåt unnar jag mig dom i små doser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0