Äntligen pergo!!!



Bra morgon idag!! Jag har äntligen fått stoppa i mig de första två tabletterna för den här rundan med Pergotime (som stimulerar utvecklingen av ägg/äggblåsor). Nästa vecka är det dags för ett ultraljud hos gynekologen för att se om medicinen haft någon effekt. Förra gången jag åt pergotime hade jag en jättestor fin äggblåsa och tester som gjordes visade också att jag haft ägglossning! Jag kännde till och med av den själv (tror jag iallafall) men tyvärr var min kille bortrest under dagarna före och under ägglossningen. Så nu har jag gett honom reseförbud - eller iallafall förbud att resa utan mig ;) Det känndes så tugnt att missa den första ägglossningen på jag vet inte hur länge, för en sådan "värdslig" sak!

Annars är läget fortfarande förkylt. Men jag har ett ärende jag måste uträtta på stan idag så jag får smeta på lite mascara och hoppas att det gör att jag både ser  och känner mig lite piggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0