Och kvällens middag blev...Chiligryta med lamm och good guccamole!!


Bilden är upp och ner för det är något fel på roteringsfuktionaliteten i mitt bildprogram just nu. Men som sagt, finns det egentligen något upp och ner på en chiligryta med guccamole? ;D

SÅ, middagen som blev väldigt god är uppäten, vinglaset är urdrucket , ljusen är tända, myskläderna är på, grannarna ovanför har fest, tv:n visar någon typ av CSI-program och älsklingen ligger här bredvid mig i soffan! Ja, allt är som det ska denna fredagkväll! Hoppas ni har det bra vad ni än pysslar med! Nu ska datorn få ta ledigt resten av kvällen! Vi hörs imorgon igen! Kram

Ps. för er som blir sugna på att laga denna fantastiskt goda chili så har jag hittat receptet här. Jag följde det nästan! Lade till några dl rött vin och tog bort bönorna. Hade ingen vanlig skinka hemma så det blev parmaskinka som fick åka ner i grytan. Lite onödigt lyxigt men gott blev det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0