Idag firar vi!


Den här (halvflaskan) champagne delade vi på till frukost imorse - i sängen till råga på allt, dekadent, i know ;)

Varför skumpa en tisdag? Jo, för att jag fått ett jobb jag verkligen ville ha!!!!!!! Jag börjar jobba efter Påsk! Jag är så glad idag! Har dessutom firat med asiatisk lyxlunch och thaimassage. Nu ska jag göra något mindre glamouröst, nämligen ta hand om oredan i köket, men jag kommer att göra det på lätta fötter och med en lätthet i sinnet som jag inte har kännt på ett bra tag!

Hoppas ni haft en bra tisdag ni med och tusen tack för att ni följer mig i kampen mot plus och minus! Jag värderar varenda en av er högt! Kramar från en glad en

Kommentarer
Postat av: Mirja

Grattis! Vad glad jag blev för din skull.

2011-04-12 @ 20:38:50
Postat av: Marina

Ett stort grattis!!! Vad kul! :-)

2011-04-13 @ 00:15:53
URL: http://formyfans.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad roligt! Jättegrattis och lycka till med ditt nya jobb!

2011-04-14 @ 00:58:27
Postat av: Vågen mot plusset

Mirja, Marina och Malin! Stort tack för era fina grattis-kommentarer! Jag blir både glad och rörd!

2011-04-14 @ 09:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0