Ett steg tillbaka, två fram!


Kvällens middag; Stekt kycklingfile med jesses rödvinsås, bea och en ransonerad portion petit pois ;) Så gott att jag aldrig tröttnar!


Oj vilken dag. Den har inte varit händelselös iallafall. Jag har hunnit med att gå en nästan två timmar lång powerwalk, fått besked om att ett jobb jag sökt inte blev mitt men samtidigt blivit kallad till två intervjuer för andra jobb nästa vecka.

Och så har jag varit hos min gynekolog på ultraljud. Hon tyckte sig kunna se en något otydlig äggblåsa på mellan 13-14 mm vilket enligt henne förmodligen betyder ägglossning inom 3-5 dagar. Så nu är det dax för mig att hoppa på min karl ;)

Ush, en känslomässig bergodalbanan har det mao varit. Har gråtit en skvätt och kännt mig lite skör nu på kvällen...

Nu ligger jag i soffan och tittar på biggest looser. Ska gå och göra mig en stor kopp myntate snart. Tänk att te alltid hjälper! Men allra mest hjälper det att kramas med min karl. Så det ska jag göra nu!

Hoppas ni har en bra kväll! Vi hörs imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0