Jag vågar nästan inte skriva det...

Men jag har fått MENS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jihuuu! Om det är LCHF, akupunkturen, de kinesiska örterna eller något av dom andra "mirakelpillerna" jag tar som har hjälpt till har jag ingen aning om men något gör jag ju rätt! Sitter och ler för mig själv, är på jättebra humör och förstår kanske lite mer nu varför mitt sötsug som faktiskt lyst med sin frånvaro den senste tiden var så oerhört svårt att stå emot i helgen; PMS...som jag hade glömt bort hur det kändes! Då vet jag att det kan komma och kan stå emot bättre nästa gång! Det borde jag ju gjort denna gång också men men, inte gråta över spilld mjölk! Nu börjar jag ju genast drömma om att mensen ska bli regelbunden och att till och med få ägglossning...Så att vi kan försöka "på riktigt". Det känns som en dröm. Men ett steg i taget. Idag är jag glad att kroppen visar att den är påväg åt rätt håll!

Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis till mensen! :-) Tänk att man blir glad av mensen ibland med ;-)



Det är jag som skrev till dig inne på kolhydrater (Pippiputti). Måste tipsa dig om rosenrot om du inte redan äter det. Jag tog det dagligen från mensens första dag och fram till ägglossningen. Sen tar man uppehåll fram till nästa mens innan man äter dem igen.

2010-09-20 @ 16:52:08
Postat av: Vågen mot Plusset

Hej Marina! och tack för tipset om Rosenrot! Jag som verkligen kan konsten att "leta efter halmstrån" ;) har tidigare läst om rosenrot inne på familjeliv! I början av juli började jag äta 2 tabletter om dan och 4 dagar senare fick jag mens!!! (fter att inte ha haft det alls under hela året!) Men efter det har det alltså stått still på mens-fronten fram tills igår kväll! ;D. Äter dock fortfarande rosenrot!

2010-09-20 @ 17:02:59
URL: http://vagenmotplusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0