Ruvardag 1

Jahap, så har en dag gått sedan jag blev ruvare. En dag full av jobb, kollegor, lunch (kalops), telefonsamtal med vänner, matlagning, tvättande och nu snart ska jag betala räkningar. Livet rullar ju lixom på som vanligt även om det i mitt huvud är en oerhört psykiskt jobbig period. Jag känner ingenting och det vore ju märkligt det, det är ju på tok alldeles för tidigt. Imorgon har jag tagit ledigt från jobbet. Jag och min älsk ska åka på romantisk herrgårdsweekend. Because we´re worth it :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ni är så värda en mysig weekend!! :)
Men du! Vad underbart att ni fick ut så många fina ägg!! Och dessutom till frysen också! Måste kännas hur bra som helst!
Åhh! Jag håller verkligen tummarna nu att lilla livet i magen fortsätter växa och må bra! Det hade ju varit underbart! :)
Ha det så gott på er mysiga weekend och rå om varann ordentligt!
Stor kram

2012-09-13 @ 23:30:40
URL: http://jenniiiesliv.blogg.se
Postat av: VMP

Hej Jennie! Tack för din gulliga kommentar :) Ja, det känns jättebra att äggen blev så bra! Känns speciellt bra efter som det var vi (jag och sambon) som föreslog bytet av läkemedel som verkar har gjort stor skillnad för äggkvaliteten i vårt fall! Stor kram

2012-09-18 @ 08:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0