Ruvardag 0

Sedan lunchtid idag ruvar jag på ett fint litet fyracelligt embryo! Det känns helt underbart och så nervöst samtidigt. Det är nu det börjar. Nedräkningen mot lyckan. Eller nedräkningen mot total besvikelse. Men nu tar vi en dag i taget!
Utöver detta lilla högkvalitativa embryo som jag fick tillbaka så var två till så fina att dom stoppade dom i frysen! Känns så bra att få något dit! Sen så odlar dom även tre av embryona vidare till dag 5 (till på lördag). Så klarar de odlingen fryser de ner dom då, då kallas de blastocyster och består av ca 100 celler (tror jag!). Jag ska ringa på måndag och få svar vad som har hänt med dom. Vågar inte hoppas på för mycket där dock. Just nu går allt hopp nämligen åt till den som ligger i magen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0