Long distance call

Hej!
Livet går i 120km i timmen och jag hinner knappt med. Och mitt i alltihopa går jag och drar på en seg förkylning. Men trots allt som pockar på min uppmärksamhet är min fokus på en enda sak. Telefonsamtalet som (om allt går som det ska) kommer till oss från en grekisk läkare! Det är en första konsultation med honom och går allt som jag hoppas åker vi till Grekland inom en väldigt snar framtid för att få rätt hjälp med vad jag är helt övertygad är orsaken till att vi varken lyckades bli gravida på egen hand eller behålla den graviditet vi fick med IVF..Nämligen mitt imunförsvar (jag har SLE, en autoimun sjukdom). Om en halvtimme ska han ringa mig och sambon. Jag återkommer när vi har pratat med honom! För er som är nyfikna kan ni gå in på http://www.fertilitetsguiden.com/immunologi/autoimmunitet.php
Det finns många anledningar och sjuktommar och symptom som kan vara tecken på att det är imunförsvaret som ställer till det, så gå in och LÄS vetja :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hur har det gått??

2012-12-06 @ 21:21:12
URL: http://jenniiiesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0