Skit också

Vet inte riktigt vad jag ska skriva...
Idag skulle vi ju sätta tillbaka vårt lilla embryo, men de ringde från kliniken ett par timmar innan det var dags och sa att embryot hade tappat två av de fyra cellerna det haft vid upptiningen. Så nu så låter de det vara tills imorgon för att se om de börjar dela sig till fler celler igen. Chansen att det händer är ungefär 50%. I så fall får vi tillbaka det imorgon kl 13.00. Om inte så ja...då blir jag riktigt ledsen. Ligger här och gråter en skvätt när jag skriver detta.. Självklart vet jag/vi att detta kan hända, att embryot kan dö under upptiningen. Men på något sätt har jag inte sett det som ett alternativ. Jag har väl verkligen försökt att tänka positivt. Och då blir ju besvikelsen desto större när det inte går som man ställt in sig på. Men vi kan inte påverka något nu. Bara vänta och se tills imorgon. Hör av mig igen då såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0