Jag - ett matmonster?

Alltså, ikväll när jag kom hem trodde jag att jag skulle döö av hunger!

Jag åt 2 nötkakor (se förra blogginlägget!) och 1 dl mjölk - dricker nästan aldrig mjölk annars! Sen tog jag fram osten och började hyvla på den! Först efter det orkade jag laga middag. Det blev färsbiffar med fetaoströra och stekt zucchini. Det åts upp så fort att det inte blev tid för någon bild! Sen kan man ju tro att jag skulle varit mätt och nöjd??! Men icke. Vispad grädde med lite bärkompott fick avsluta matorgien. Och visstja, en kopp te till det. Nu är jag äntligen mätt.

Herregud vad glupsk man är ibland alltså :)
Som tur är är jag inte alls lika hungrig de flesta kvällar.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan en liten stund. Sen är det dags att duna!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0