Tips till tacco-kvällen!


Jag som har svårt att ta beslut (speciellt de små!) köpte både den starka och den svaga kryddblandningen! Om inte annat kan man ju blanda de två och få en "medium" ;)


Om du som jag upptäckt att färdig tacco-krydda innehåller ca 50% kolhydrater och att druvsocker är den första ingediensen på innehållsförteckningen så är du väl också sugen på att hitta ett vettigt alternativ!? Man kan naturligtvis göra sin egen tacco-krydda men för latmaskar som mig är det verkligen sista utvägen! Så jag blev toppenglad när jag på igår hittade dessa kryddblandningar från Borgeby kryddgård. Ska bli spännande att testa! Ikväll blir det dock inga taccos så långt ögat når utan något helt annat!


Önskar er en skön fredagsväll med hjälp av lite krispiga tulpaner i blandade färger. Just dessa står bredvid vår tv (så att man tittar på dom ordentligt ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0