Slut som artist!

Jag är slut som artist. Efter min första arbetsdag!!! Dock tror jag att det kommer att ta sig, jag måste bara få sova gott på natten och inte vara så nervös som man faktiskt är sin första dag på en ny arbetsplats. Lite mindre "vad sa hon/han att de hette nu igen" och "hur var det jag skulle sköta det där nu igen?" tankar så blir det nog riktigt bra tillslut.

På grund av detta har det inte lagats någon mat ikväll utan ätits rester. Det går ju bra det med, så länge det är goda rester! Jag bjuder därför på en bild från gårdagens  mycket smarriga middag; marinerad kycklingfile med sparris, sockerärtor och bea. Sockerärtorna kom dock ej med på bild ;)



Nu ska jag stänga igen datorn och varva ner några minuter med hjälp av spikmatta och doftljus!



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej.

Vilken fin och motiverande blogg. Jag har precis börjat dra ner på kolisarna för att gå ner i vikt då jag vill bli mamma, vägde 101 kg i måndags. jag följer gärna din blogg som lite motivation =)

2011-04-28 @ 10:39:59
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0