Måste handla mat!


En lycklig "djurparks-kossa" som vi passerade under en prommenad i helgen! Hon stod och tryckte i skuggan och det var så varmt att jag förstod henne ;)

Idag har det inte varit någon vettig matdag alls! Jag har ätit följande:

Ett kokt ägg med lite skagenröra
En smoothie köpt på stan (som säkert innehöll socker i mängder via frukt o yougurten den innehöll)
Två finncrisp (en med ägg o skagenröra på och en med smör och ost på)

Riktigt kass mao! Får skylla på ett viktigt möte (idag skrev jag på mitt jobbkontrakt ;)) och en sminkkurs nu på kvällen som drog ut på tiden. När jag väl kom hem orkade jag inte ställa mig framför spisen. Lösningen? Finn crisp. Suck. Jaja, imorgon ska jag gå och handla riktig mat. Köttfärs och kyckling. Gott ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0