Mindre katastrof...

Detta var INTE bra. Väldigt deppigt faktiskt. Jag trodde inte mina ögon imorse när vågen stannade på 87,0 kg. När jag åkte vägde jag 85,0. 2kg på 3 dagar. Hmmm..det måste vara alkoholen, dvs, champagnen, vitt och rött vin. Det blev ju några glas. För så mycket har jag inte fuskat med maten...Oh well. Det är bara att ta nya tag! Hoppas dessa två kilon ramlar av lika snabbt som dom satte sig. Återkommer imorgon med rapport!
Nu ska jag svänga ihop en smarrig coq au vin! Efter detta receptet. Serveras till middag ikväll med gott blomkålsmos till!
http://www.dn.se/mat-dryck/recept/klassisk-coq-au-vin-1.410658
Men först av allt blir det en LCHF-limpa! Så nu ska flitens lampa lysa i köket!
Later aligators ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0